Menu Close

Storyline metodas ir baigiamieji akcentai

20151105 130904

               20151105 130904Šią savaitę penktų – aštuntų klasių mokiniai baigė savo projektus dirbdami Storyline metodu per angų kalbos pamokas. Norime pasidalinti mokinių kūrybiškumu ir įžvalgomis rengiant kūrybines užduotis.

           Aštuntokai pristatė skaidres. Kiekviena šeima pasirinko tris sostines ar miestus bei apskaičiavo detalų biudžetą. Jie turėjo ne tik išsirinkti pigiausius, bet taip pat ir patogiausius lėktuvų bilietus, pavėžėjimą iš oro uostų iki viešbučių, išsirinkti viešbučius miesto centre bei pramogas.

Šeimos rinkosi keliones į Sidnėjų, Madridą, Romą, Kairą, Vašingtoną, Helsinkį, Stokholmą, Ankarą, Rygą ir į daugelį kitų miestų bei sostinių.

                             Septintokai bei šeštokai kartu su penktokais kūrė vaizdines akmens amžiaus priemones bei realistiškas istorijas. Jie turėjo internete surasti medžiagos apie to laikmečio gyvenimo būdą, įrankius, maistą bei gamtą. Mokytojus nustebino vaikų fantazija: moksleiviai sukūrė mistiškas istorijas apie šešėlius miške, gąsdinančius gyvius, šeimos gyvenimą, medžioklę bei skirtingų genčių susidūrimus.

                             Ačiū docentui iš Danijos Leif Tvilum už pasidalijimą patirtimi ir vestas pamokas. Tam, kad praskaidrintume vaikams įprastas pamokas, būtinai pakviesime svečią į mūsų mokyklą kitais metais.

Anglų kalbos mokytoja Odeta Grušelionienė

{gallery}renginiu_nuotraukos15/storylineodeta{/gallery}

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą