Balandžio 13 – 14 d. įvyko septintokų pažintis su šviečiamosios gyvulininkystės programa. Šį kartą ši programa buvo integruota į technologijų pamokas. Mokiniai ruošėsi maisto gaminimo technologiniams procesams. Įvairiuose informaciniuose šaltiniuose rinko informaciją apie pietums skirtus produktus, grupelėse ruošė pristatymus apie kiaulieną, paukštieną, veršieną, triušieną, avieną ir t.t. Mokiniai išradingai pristatinėjo surinktą informaciją apie mėsos maistinę vertę, subproduktus, patiekalų įvairovę. Buvo peržiūrėti filmai apie gyvulininkystę Lietuvoje.
Su dideliu entuziazmu mokiniai diskutavo, kaip labai pasikeitęs yra gyvulių auginimas ūkiuose, kiek daug yra išmaniųjų technologijų, kurios palengvina bei pagreitina įvairius darbus. O kur dar visos naujausios veislės su keistais pavadinimais, tokiais kaip „limuzinai“, „galovėjai“, „šarole“ ir t.t. Po šios pažinties mokiniai atliko užduotis pratybose, sprendė kryžiažodžius, diskutavo, kokie skirtingų profesijų specialistai reikalingi ūkiuose bei kokiomis savybėmis jie turi pasižymėti. Kitas etapas – maisto gaminimas. Šį kartą jis prasidės ne nuo mėsos įsigijimo prekybos centre, o nuo žinojimo, kaip ir iš kur maisto produktai atkeliauja į parduotuvių lentynas.
Technologijų ir biologijos mokytoja Rita Dijokienė
{gallery}renginiu_nuotraukos15/7moka{/gallery}