8-ų klasių mokiniai per dailės pamokas norėdami save geriau pažinti kūrė piešinius tema „Mano gyvenimo paveikslas“, kuriuose per simbolius vaizdavo jiems rūpimus dalykus. Svarbu buvo ne piešinio grožis, o turinys, kuriame atsispindi kiekvieno konkretaus asmens svarbiausios gyvenimo vertybės. Joms perteikti patys mokiniai galvojo simbolius, pavyzdžiui, mamą ar draugę galėjo vaizduoti kaip gėlę, saulę ir t.t.
Piešiniuose turėjo būti:
- Paveikslo rėmeliai. Jie simbolizavo gyvenimo kokybę – kaip kiekvienas jaučia savo gyvenimą, ar jame yra suvaržymų, griežtų taisyklių, džiugių ir linksmų akimirkų.
- Didžiausiais ir spalvingiausiais simboliais vaizduojamos svarbiausios vertybės – tai, kas gyvenime asmeniškai labai svarbu, kas teikia džiaugsmą;
- Mažesniais simboliais vaizduojamos mažiau svarbios gyvenimo vertybės;
- Dalykus, be kurių mokiniai negali išgyventi, bet jie nėra asmeniškai labai svarbūs, buvo galima tik užrašyti.
Pabaigę darbus juos aptarėme, peržvelgėme, kam svarbesnės dvasinės, o kam materialinės vertybės. Nė vieno darbo nekritikavome, nes žinome, kokie visi esame skirtingi. Esame asmenybės su savo jausmais, skirtingu požiūriu į tuos pačius dalykus.
Sausio mėnesį mokykloje buvo surengta šių mokinių darbų paroda. Darbus kurti ir paruošti parodą padėjo dailės mokytoja Ernesta Boželyė-Liobienė.
Pažinti save ir išmokti save priimti tokį, koks esi, ir yra didžiausias džiaugsmas. O jei tai dar persipina ir su kūrybiniu džiaugsmu ar puikiu aplinkinių įvertinimu – būname išties laimingi.