Menu Close

Prasmingi savęs pažinimo darbai

8-ų klasių mokiniai per dailės pamokas norėdami save geriau pažinti kūrė piešinius tema „Mano gyvenimo paveikslas“, kuriuose per simbolius vaizdavo jiems rūpimus dalykus. Svarbu buvo ne piešinio grožis, o turinys, kuriame atsispindi kiekvieno konkretaus asmens svarbiausios gyvenimo vertybės. Joms perteikti patys mokiniai galvojo simbolius, pavyzdžiui, mamą ar draugę galėjo vaizduoti kaip gėlę, saulę ir t.t.

Piešiniuose turėjo būti:

  • Paveikslo rėmeliai. Jie simbolizavo gyvenimo kokybę – kaip kiekvienas jaučia savo gyvenimą, ar jame yra suvaržymų, griežtų taisyklių, džiugių ir linksmų akimirkų.
  • Didžiausiais ir spalvingiausiais simboliais vaizduojamos svarbiausios vertybės – tai, kas gyvenime asmeniškai labai svarbu, kas teikia džiaugsmą;
  • Mažesniais simboliais vaizduojamos mažiau svarbios gyvenimo vertybės;
  • Dalykus, be kurių mokiniai negali išgyventi, bet jie nėra asmeniškai labai svarbūs, buvo galima tik užrašyti.

Pabaigę darbus juos aptarėme, peržvelgėme, kam svarbesnės dvasinės, o kam  materialinės vertybės. Nė vieno darbo nekritikavome, nes žinome, kokie visi esame skirtingi. Esame asmenybės su savo jausmais, skirtingu požiūriu į tuos pačius dalykus.

Sausio mėnesį mokykloje buvo surengta šių mokinių darbų paroda.  Darbus kurti ir paruošti parodą padėjo dailės mokytoja Ernesta Boželyė-Liobienė.

Pažinti save ir išmokti save priimti tokį, koks esi, ir yra didžiausias džiaugsmas. O jei tai dar persipina ir su kūrybiniu džiaugsmu ar puikiu aplinkinių įvertinimu – būname išties laimingi.

Dailės mokytoja Ernesta Boželyė-Liobienė

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą