Išmani-atvira-integruota biologijos ir technologijų pamoka bei integruota dailės-technologijų pamoka „Grybai”

 

 19ziema

Išmani-atvira-integruota biologijos ir technologijų pamoka bei integruota dailės-technologijų pamoka „Grybai”

                 2Kadangi ruduo - grybų metas, 7B klasė žinias apie grybus spalio mėnesį tobulino išmanioje-atviroje-integruotoje biologijos ir technologijų pamokoje bei integruotoje dailės-technologijų pamokoje „Grybai”. Biologijos mokytoja A. Motūzienė paaiškino grybo ląstelės ypatumus bei sandarą, o mokiniai įsivertino savo žinias Plickers programėle. Išsiaiškinę sandarą, mokiniai mokėsi atskirti valgomuosius grybus nuo nuodingųjų, o programėle Socrative pasitikrino, ar atpažįsta grybus. Buvo įdarbinti ne tik mokiniai, bet ir jų išmanieji telefonai. Mokinių pastangas ir aktyvumą mokytoja įvertino ClassDojo programėle –papildomi taškai mokiniams atskriejo tiesiai į jų telefonus.

                             Po šio etapo darbo ėmėsi technologijų mokytoja R. Dijokienė. Ji supažindino mokinius su papjė mašė technika bei jos galimybėmis. Mokiniai burtų keliu išsitraukė po grybo paveikslėlį. Stengdamiesi išgauti kuo tikslesnę formą, darė šio grybo karkasą, viską dengė papjė mašė, džiovino.

                             Kadangi pamokos vienas iš uždavinių buvo pagaminti kuo tikslesnes tikrų grybų kopijas, parinkti natūralias spalvas padėjo dailės mokytoja E. Boželytė- Liobienė. Grybai tapo tikromis natūralių grybų kopijomis bei puikia mokomąja kolekcija kitiems mokiniams, besimokantiems apie grybus.

                             Už įspūdingą grybų fotosesiją ir trumpą video esame dėkingos technologijų mokytojui P. Kučinskui ir jo fotografijos būrelio nariams.

Visą šį mėnesį kviečiame pasigrožėti grybais 312 kab.

Biologijos mokytoja A. Motūzienė

Technologijų mokytoja R. Dijokienė

Dailės mokytoja E. Boželytė -Liobienė