Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinė mokykla

 

 intro ruduo18

Matematika gamtoje. Galima ir taip

       5Kai karščiai nepalieka mokyklos kabinetų, mokiniai palieka kabinetus. Į integruotą matematikos bei biologijos pamoką gamtoje buvo pakviesti 7a klasės mokiniai. Pagal iš anksto paruoštas užduotis mokiniai porose atliko matematinius skaičiavimus - nustatinėjo mokyklos teritorijoje augančių medžių aukštį bei amžių. Mokiniai tai atliko skirtingais būdais, kuriuos vėliau pristatinėjo vieni kitiems. Kiti mokiniai turėjo atpažinti duotų medžių lapus bei jų plotus, plotų vidurkius. Vėliau reikėjo preliminariai nustatyti, kiek žiotelių yra kiekviename lape. Remdamiesi duota papildoma literatūra bei gautais duomenimis, mokiniai apibendrino, ką sužinojo, dalinosi įspūdžiais. Didžiausias mokinių noras, kad tokių pamokų būtų dar daugiau.

Skaityti daugiau...

Per žaidimą į darbo pasaulį. Diena tėvų darbovietėje

           1Birželio 7 diena 8a klasės mokiniams įsimins ilgai, nes jie pirmą kartą buvo pakviesti į įmonę, kurioje reikėjo per nustatytą teminą įgyvendinti užsakovo pateiktą užsakymą. Taip pat reikėjo apskaičiuoti panaudotas žaliavas, įsivertinti savo veiklas, pasidalinti darbais. Kiekvienam teko savo kailiu patirti, kokias funkcijas atlieka gamybos vadovas, prekių kontrolierius, brigadininkas, kiekvienas eilinis darbuotojas.

         Tokią neįprastą užduotį mokiniams Marijampolės jaunimo darbo centre pateikė jaunimo užimtumo skyriaus vyr. specialistė Loreta Barkauskienė. Mokiniai šauniai įsijautė į jiems paskirtus vaidmenis. Vyko tikras darbas: buvo lankstomi lėktuvėliai, vyko jų dekoravimas.

Skaityti daugiau...

Mūsų mokyklos bendruomenė prisijungė prie Nacionalinio kraujo centro iniciatyvos „Duoti kraujo neskauda“

Kodėl tai darėme?

-          Kraujo donorystė naudinga.

Tu gali išgelbėti save! Prieš kurį laiką buvo pristatytas mokslinis tyrimas, kuris atskleidė įdomų faktą. Reguliariai kraujo duodantys žmonės, kurie avarijos ar sudėtingos operacijos metu stipriai nukraujuoja, turi galimybę išgyventi gerokai dažniau nei kraujo neduodantys žmonės.

-          Kraujo donorystė nekenkia žmogaus organizmui.

Pagrindinis kraujo donorystės principas - jokios žalos donorui ir didžiausia nauda ligonio sveikatai. Šis principas kraujo donorystėje yra pagrindinis jau daugelį dešimtmečių, nes vienas iš svarbių tikslų - remti kilnią kraujo donorystės misiją ir skatinti žmones duoti kraujo kelis kartus per metus.

VšĮ Nacionaliniame kraujo centre donorų sveikata nuolat stebima ir vertinama. Lietuvos ir kitų šalių ilgametė patirtis rodo, kad nuolatinė kraujo donorystė neturi neigiamos įtakos donorų sveikatai.

-          Kraujo donorystė saugi.

Žmogus, duodantis kraujo, negali užsikrėsti, nes visos medicinos priemonės - nuo adatėlės, kuria duriama į pirštą, iki kraujo surinkimo sistemos - yra sterilios ir naudojamos tik vieną kartą. Dūrio vieta taip pat labai kruopščiai dezinfekuojama.

Kraują duoti saugu ir pačiame kraujo centre, ir miestų aikštėse įrengtose specialiose palapinėse.

Nacionalinio kraujo centro informacija

View the embedded image gallery online at:
http://www.stankeviciaus.lt/index.php?start=40#sigFreeId761fe71e6b

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos MOKINIŲ UNIFORMOS

    IMG 1244 Mergaitės dėvi tiesaus kirpimo sarafanus, siūtus iš languotos medžiagos, ir megztus žaketus. Tais atvejais, kai sarafanas nedėvimas, galima dėvėti mėlynas kelnes arba mėlynus džinsus. Berniukai dėvi megztus žaketus arba liemenes, mėlynas kelnes arba mėlynus džinsus. Į uniformą segamas mokyklos ženkliukas. 

     Uniforminius žaketus ir liemenes bus galima užsisakyti mokykloje š.m. birželio 4 dieną (pirmadienį) 

nuo 10.30 val. iki 14.30 val.

Skaityti daugiau...

Naujos patirtys – tai mokymasis visą gyvenimą

         20180604 090438Naujos patirtys – tai mokymasis visą gyvenimą, o mokytojų ir mokinių įsitraukimas į kultūrines ir edukacijos veiklas, noras plėsti kultūrinę bei pažintinę kompetencijas ir suprasti edukacines erdves leidžia mokymą ir mokymąsi daryti įdomų ir patrauklų. Kultūra ir mokslas papildo vienas kitą, nauji potyriai skatina tyrinėti naujas erdves ir tobulėti. Mokytojai, į ugdymo procesą įtraukiantys aktyvų mokymąsi, užtikrintai gerina mokinių pasiekimus.

Skaityti daugiau...